2007年9月4日

LC賭后故事

講返單好多年前既野。 堅野, 因為我係當事人。
(呢件事早幾個月前曾經同人提過, 但係有人當我講古仔。不過都慣架喇, 我講d野成日都被人話我"創作", 所以依家經常乜事都影相, Screen Cap等等。)

時間係Office 4.3年代, 我仲係LC。當事人除左我, 仲有兩個美女秘書小姐, 參與器材係一部Compaq PC、Windows 3.1、同埋 "Lotus 123 for Windows" (唔係Excel)。

小姐A報告 : 佢用親123, 一save個file就一定會出error, 但小姐B冇事。我去到, 當面試驗, save同一個file, 我都冇事。

然後小姐A好嬲, 當住我面試, 試左兩次, 的確, 佢一save就會出錯誤訊息!
我同小姐A輪流試, 我教埋佢點做, 例如大家save同一個file名、save落同一個directory... 但係果然, 我冇事佢有事...
我已經冇晒計, 技窮喇。都係小姐B勁 (呢位秘書小姐B, 公司裡面人稱「賭后」, 此乃伏線)
佢一直座係旁邊睇住我地搞, 然後, 佢出手喇!

佢話, 「我知道點解喇」, 之後佢示範點樣可以出error、再示範一次點樣就會冇事...
佢試完, 我簡直五體投地, 原來分別係...........

我呢個Window人, 按save時係click一下 "File", 移去 "Save" 再click

小姐A以前係Mac人, 佢係click住 "File", 然後一直拉到落個Save個字先放手!