2009年1月13日

神父信箱13/Jan

神父信箱 13/Jan/2009

※ 開 "Blog" 寫文目的以自娛為主。因此某部份問題我不回答了。把"Blog"字括住, 是因為本樓表面上是blog, 實際上不太算是。

※ 請任何新、舊、真、假愛國撚樣慳d, 唔好再係我面前講「西藏自古就是中國一部份」此等稍為動動腦就知道"混賬"的屁話。

※ 我*唔識食*架喎, 真係唔好意思喇! 因此請各位「疑似食家」「好撚識食」之人士, 唔使再向我推介埋d所謂「果度d _____ 真係好好食!」「openrice好多人話好食呀」之類"潮店", 多謝夾唔該。

※ 切勿向我推介任何「潮童食店」。「潮童食店」定義 : 去到門口有乍on9仔、港女排撚晒係度唔知做乜既地方。案例 : 深水步"維記"、"澳洲牛奶公司"、"譚*.雲南米線"、紅磡時新、任何一間"金滿庭"、紅磡某條街既"任何一間日本野"...等等。
(我都好潮架, 我都有「時新食評」架! 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈)
http://blade-master-hk.blogspot.com/2008/06/blog-post.html

※ 本樓樓主係老土怪一件, 並以此自豪。(十年前比人話老土, 會唔開心; 今時今日比d"後生仔"話我老撚土, 我會打從心底高興, 而且引以為豪。)

※ 我並不特別喜歡明朝。「明朝是最為黑暗的漢人皇朝」已經根深蒂固地值了根, 很難動搖。我喜歡及推介《明朝那些事兒》是因為他寫得確實太好看。

※ 但不得不承認, 明朝確實是感覺最"武俠"的一個朝代。

※ 寫故事, 反正都是老作, 反正都是自娛為主, 當然儘量寫些自己親自去過的地方, 下筆也更有感情一點。

※ 《武俠隨筆》: 金庸太沉悶, 古龍才合我口味, 可惜說實話, 古龍作品十套裡有六套是垃圾, 兩套平平, 一套不錯, 只有一套才可以叫精品。因此看古龍需要作海量閱讀, 才能撈出裡面的珍珠。梁羽生對不起, 頂佢唔順。溫瑞安在我中學時期很流行, 但那時我卻一本也沒看過(看《刀劍笑》是不算數的!!!)。直到近年偶然看看《刀叢裡的詩》, 嘩嘩不得了, 驚為天人。原來寫武俠, "武打場面、打鬥過程"是可以根本不重要的。可惜之後看其他作品, 也還不錯, 但總是再沒有《刀叢》給我的震撼動人。

※ "大陸妹昆人"! 我係南京幾日, 完全未見過有熊黛林或者高海寧喎 (好dd既都唔覺眼)