2009年2月23日

哪, 食評丫拿!

哪, 想要食評丫嘛! 係咪一定要有d無撚聊 "食評" 先叫Blog?

*我咁撚潮* , 梗係有啦!

------------------------------------------

2/Feb
新強記茶餐廳, 豉椒肉片飯凍奶茶, 豉椒唔夠辣扣兩分, 凍奶茶係果種"紅豆冰奶"味, 扣五分。埋單 $26.5, 謝謝 L 君請客。

4/Feb
洪興茶餐廳, 早餐A 腿通雙蛋凍奶茶, 『佢d煎蛋真係好好食!』, 通粉係滑身既, 『同平時屋企買一間間果隻唔同架!』 埋單$20, 謝謝 C 小姐請客。

10/Feb
同隔離team阿June蛇左落去KFC度High Tea, 炸雞一貫水準, 不過不失; 我至欣賞就係佢地d茄汁喇, 每次黎KFC都要問佢囉多兩包先夠皮。杯可樂又夠味, 服務快靚正, 埋單 $42.6, 我請客。

13/Feb
我成日都話我最憎Valentine's Day架啦! 好在今年情人節係星期六。今次我地試左新良友快餐店, 我想試好耐架喇, 睇 openrice.com 好多人都話好食, 但係次次1:00pm打親電話去都打唔通, 證明好野一定多人叫啦! 估唔到今日竟然一打就通喎。我地叫左個粟米肉粒飯、咖哩豬扒飯、凍奶茶、阿LaT叫左杯奶茶多奶, 『佢話近排飲得Latte多, 飲慣左喎』。咖哩有咖哩味, 飯有飯味, 豬扒有豬扒味, 掂! 我個凍奶茶係非常正宗慈雲山風味, 正! 埋單要成 $56, 有d貴! 不過貴得黎值! 雖然金融海嘯, 但係對於美食, 始終都係唔慳得囉


* 我部 P記"第一代林嘉欣" 壞左, 所以只能夠用我部潮手機影相! d相係咪巧令令呢!!

~^3^~