2010年5月15日

逍遙微博 20100515

逍遙微博 20100515

(* 本人其實唔玩微博, 也唔玩Twitter。本樓所謂「微博」只係假借, 用黎泛指「微博體」短文。我個MSN我當左係Twitter咁用架喇。)



曾蔭權我屌你老母!公投1億就浪費公帑,咁700億起垃圾高鐵快10分鐘係乜撚野呀?

----------------------------------------

你條粉腸半夜同我講愛國? 聽日就係512,當日你好撚悲傷咁又心心又彩虹又中國加油,屌你老母依家要我呢個反共既去提你先記得乜撚野事?

----------------------------------------

點解香港人話自己"好忙"而冇去了解事情之餘,會好意思去指責其他有花時間精神黎了解事情既人"無聊,搞破壞,多餘,晒錢"?

----------------------------------------

香港人真係好勁,自己"好忙"唔去了解事情,但係去指責其他有花時間精神黎了解件事既人"無聊,搞破壞,多餘"。你真係好撚勁。

----------------------------------------

殺貪官,別殺孩子,前面左轉是政府。感謝國家,感謝CCTV!

----------------------------------------

警犬已經出手打壓! 無需再講, 5月16見! 投票權是寶貴的,請珍惜。

----------------------------------------

無論你是親共還是反共,地震也絕不是令人愉快的事情---除非你是相關官員。

----------------------------------------

實拍汶川縣映秀鎮政府豪華越野車
http://v.ku6.com/show/gA0ayy9kIJagdtC4.html
(聲明:此類資料絕非甚麼稀奇新聞, 本人早已看得麻木。但發現港仔們向來從不留意, 故特此轉貼。)

----------------------------------------

認真考慮增設「傑出華人」「神州天涯」欄目, 多些讓從不去嘗試了解中國的港仔們, 了解這個所謂「祖國」究竟發生著甚麼事。

----------------------------------------

投票權是珍貴的,因為是整個中國境內唯一的合法投票。5月16見!

----------------------------------------

我唔會話投票係責任。對我黎講,係Fight Back,係向不公義的合法反擊。5月16見!

----------------------------------------

近一年以來, 特區警犬已一再踩破界線, 他們已經變成東廠。
今次警犬欺壓義工, 已踩破我們忍耐的極限, 忍無可忍!

----------------------------------------