2011年1月16日

回應唐犬 20110116

回應唐犬 20110116


新聞來源: 香港蘋果日報 2011.01.16 唐英年京官上身 向 80後開戰
http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20110116&sec_id=4104&art_id=14874395


『我認為,一個真正成熟嘅公民社會,喺重視權利嘅同時,必須自覺地承擔責任。』
回應:冇錯,所以好似你地呢班獨擁權利、毫無責任既官隻、商匪,應該消失。

『妥協係民主嘅產物,香港要走民主化嘅道路,就係不能關起門來當皇帝,自己講晒』
回應:對極!唐唐講得太好!『不能關起門來當皇帝,自己講晒』,唔該錄低唐犬呢句金句,轉送比中共領導班子。

『呢個世界係豐富多元嘅,我哋應該有包容嘅胸襟,尊重他人嘅想法同意見,而唔係對持相反意見嘅人動輒口誅筆伐。剛愎自用加上勇往直前,最後好容易車毀人亡。』
回應:敢問唐犬,咁點解政府從無尊重過同政府持相反意見者,而係抹黑同無視?另,假如剛愎自用會車毀人亡,係大好事,我地都好希望承你貴言。

『要學會如何折衷互讓,以各退半步去尋求最終大家能夠共同進一步嘅結果。』
回應:非常好,強姦犯被法官判十年、而犯人自覺應該無罪釋放並且得到被冤枉既賠償一百萬。既然社會要和諧,就折衷互讓,各退半步,犯人坐五年、然後受害人家屬賠五十萬,皆大歡喜共建和諧社會。

『一個很常見嘅例子就係,不問青紅皂白,乜嘢事情只要涉及政府、商界,就必然會得到官商勾結、利益輸送嘅結論。』
回應:我地都唔想架,之不過幾乎所有政府同商界既新聞都冇好事發生過。地產商有冇試過還富於民?

『近日我哋睇到美國一宗槍擊事件所觸發對於政治同暴力關係嘅反思,好值得我哋去深思。我相信香港人絕對唔願意睇到政治或社運引致流血,當底線不斷被衝擊、不斷倒退,我哋就有可能走上一條不歸路。』
回應:唔係喎,我好希望、好願意睇到政治社運引致流血喎。有好多人早就應該流血了,只係港人太卵蛋,呢班人先仲未流血。


頌曰:
官商勾結關門稱帝
剛復自用車毀人亡

橫批: 英年早逝