2017年7月6日

唔屌唔鬆化之東橫Inn

唔屌唔鬆化之東橫Inn

呢個Topic我已經不吐不快左好多年,今日終於過左臨界點,直頭要寫出黎屌柒。有關去日本旅行,係都要住「東橫Inn」。
咁講100%會令人誤會;事實上我要屌既並唔係「東橫Inn」本身,而係果d 「去日本一定要住東橫Inn」,而且好似傳銷咁,身邊有朋友同事去日本,佢都好似收左佣金一樣強逼症咁「逼人地跟佢咁去訂東橫Inn」。唔好話你身邊冇呢咁既人呀,冇錯近呢兩三年係少左呢亭人,但係我敢肯定大家身邊果d「日本通」裡面必定有呢亭人。
我真係次次聽到見到都好想對呢d人講,「做乜啫你!」


其實我咁耐以黎,淨係住過一次東橫。不過我深信我絕對有資格同條件寫呢篇野。
講真,我都唔撚明呢亭人諗乜鳩。

東橫Inn好好住咩?唔覺喎!咪就又係最最標準最最典型既「日式細房酒店」囉!我強調,我冇任何不滿,但係非常明顯,係肯定冇任何值得稍為加分之處,None。
東橫Inn D房好靚咩?裝修好靚咩?唔覺喎!細都算,日本間間都細架啦。但係東橫d房雖然話「典型」,但係卻係典型之中屬於相當老氣(甚至係老土)既果一類型喇。我自己當然能夠接受,但係如果你係都要問我,我就會話,真係好撚柒老土。大撚把同一價位既酒店個格調品味比佢in 30年。
東橫Inn好平咩?係,佢算係經濟型,但係其實個價係佢果個階層黎講係好平常好標準,同一價位其實大撚柒把,我已經唔講「平過佢」喇,當係同一價位,根本你就大撚把選擇,冇任何必要局限自己去揀佢。
東橫Inn做埋會員住十送一喎!On撚柒鳩鳩,你無論去hotels.com定Agoda定Booking.com (題外:我個人唔中意亦唔會推介booking.com)唔係一樣十送一就係本身已經最少打九折架啦! *你仲要逼自己住十次東橫?* 你冇野呀下?
東橫Inn服務態度好?喂講呢句你唔笑果下先好野喎。呢句說話,講出黎你地班「東橫fans」自己都笑啦。
東橫Inn包早餐?乜連「包早餐」都可以囉出黎講,你仲好唔好意思呀。何況,唉,先聲明,對於佢地果d「早餐」我本人係好滿意同感恩。但係剖白講講實話,如果你將佢地果d「早餐」囉埋黎做賣點,我係東橫職員我都會覺得唔好意思。等如你為左撐欣兒你搞到要話「欣兒有波」一撚樣。我都唔好意思屌你。
東橫Inn位置好?喂你冇野下?講野諗撚清楚先好講丫厄人未去過日本得你去過日本呀?依家60年代呀?東橫揀d位多數「鬼」撚到無倫,係呀大城市確實會有一兩間比佢揀到好位,不過呢,呢d交通方便既東橫呢,你係永遠訂唔到架。吓?咩話?你話你次次預早半年大半年都book到,係我唔識野?我屌你啦仆街,既然你係有條件預早大半年就book定既,你仲使唔撚使要去揀佢東橫Inn呀?
為左住東橫Inn,你次次預早半年book?
為左住東橫Inn,你次次預早半年book?
為左住東橫Inn,你次次預早半年book?
你話你班東橫fans為乜啫。